Home » , » Di Taiwan YB-YB cuma makan, berak, tidur …

Di Taiwan YB-YB cuma makan, berak, tidur …

Written By Unknown on Friday 12 September 2008 | 14:24

Proses melompat Ahli Parlimen BN untuk menganggotai PR dijangka bermula sehari dua lagi. Proses ini akan dimulakan oleh seorang Ahli Parlimen yang kini menyandang satu jawatan penting dalam BN. Tindakan ini dijangka diikuti oleh banyak lagi siri lompatan seterusnya.

Selanjutnya, apa yang sedang diheboh-hebohkan sebagai “lawatan sambil belajar” ke Taiwan adalah indah khabar dari rupa.

Melepak di Taiwan


Gambar boring dari imageshack.us

Taiwan Visit [UPDATE] added, 11 Sept 2008.

Rombongan Ahli Parlimen BN yang berada di negara berkenaan sejak dua hari lalu tidak mempunyai apa-apa jadual dan program sebagaimana dijangkakan.

Taiwan Visit UPDATE:

National Institute of Electoral Integrity (NIEI) yang berpusat di Kuala Lumpur telah menerima satu e-mail dari Taiwan Foundation For Democracy (TFD).

Menurut Mr. Bo Tedards jurucakap TFD, kementerian luar Taiwan telah mengeluarkan satu kenyataan resmi yang mengatakana bahawa Taiwan tidak ada menerima apa-apa lawatan rasmi dari ahli-ahli parlimen Malaysia.

Kenyataan ini dikeluarkan berikutan laporan ajensi-ajensi berita yang mengatakan satu kumpulan ahli parlimen Malaysia akan mengadakan lawatan sambil belajar ke Taiwan. TukarTIUB


Ahli-Ahli Parlimen wanita hanya menghabiskan masa dengan membeli-belah. Kebanyakan ahli yang lelaki pula hanya berbuat apa sahaja yang mereka fikirkan perlu. Saya mempunyai beberapa maklumat terkini mengenai kemungkinan yang akan berlaku. Tetapi, biarlah maklumat ini saya rahsiakan buat sementara waktu.Apa pun, siri lompatan ini dijangka berakhir dengan satu klimeks yang lebih menggemparkan dan di luar jangkaan ramai kebelakangan ini.Oleh itu, sama-samalah kita nantikan saat dan ketika itu dengan penuh sabar. Full news
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

Babad Views

Babad Editor

Popular Posts

 
Babad Support Sites : Kadayan Chronicles | Kadayan Chronicle | Babad Kadayan
Copyright © 2013. Babad Kadayan - All Rights Reserved
Template Created by Kadayan Chronicles Published by Babad Kadayan
Proudly powered by Blogger