Home » » KJ menang bersama persepsi rasuah

KJ menang bersama persepsi rasuah

Written By Unknown on Thursday 26 March 2009 | 16:26

Another Brick in the Wall

"Tahniah perasuah dinobat ketua pemuda."

Persepsi paling susah untuk Khairy perbetulkan sekarang adalah sebagaimana satu SMS yang berbunyi "Tahniah perasuah dinobat ketua pemuda."



depa kata ...

Tanpa segan silu, persepsi yang paling susah buat Khairy datang dari sebahagian Pemuda UMNO sendiri yang tanpa segan silu menyorakkan "KJ! ... Rasuah! ..." terang-terang hingga dilaporkan oleh media perdana.

Khairy boleh nafi dan dapatkan seorang penulis prolific untuk cuba memesungkan kenyataan tetapi ianya tidak dapat memadamkan akarumbi yang sendiri mengalami dan melihat apa yang berlaku. Di dunia media alternatif, perkara sebegini tidak akan dapat ditutup.

Ditambah lagi, seorang komentar pro-Khairy mengaku secara terbuka melakukan amalan ini apabila menuduh orang lain pun buat. Orang lain tidak didapati bersalah oleh Jawatankausa Disiplin dan ada yang tidak ada laporan tetapi Khairy telah didapati salah.

Ini cabaran besar buat Khairy.

Comments

Tuan Cobra - RASUAH !!! |2009-03-31 18:50:25
UMNO pada persidangan baru2 ini akan menguat kuasakan tindakan kepada "PERASUAH"? Betulkah? Masa ni tangah diadakan Pilihanraya kecil d 3 tempat Bukit Selambau,Bukit Gantang dan d Batang Ai. Kalau Pilihan Raya Kecil d Batang Ai saya mungkin Percaya diadakan secara BERSIHlah, Tetapi kalau di Bukit S/G d Perak dan Kedah wallahhualam...Apa juga yang d berikan dan di Sogokan oleh Pihak Kerajaan kepada Rakyat itu sama juga berbentuk RASUAHlah....Mencegah rasuah sebenarnya sama ada semasa Pemilihan Parti atau PRK dan PRU adalah salah disegi Presipsi BERPOLITIK....Kerajaan lebih banyak memberikan Rasuh menjelang Pilihanraya....Ingatkah Datuk Najib? Hari ini Dtk Hisamudin mengatakan Pengundi Hantu adalah perkara Lepuk, Mereka tidak mengunakan Pengundi Hantu? Pastilah mereka akan mengunakan sebanyak mana cara untuk memenangi ke 2 2 PRK d Perak/Kedah tu demi unutk mencerminkan kepada Rakyat Pentadbiran UMNO @ BN Baru sudah berubah....Fikir2kan lah Tektik mengujudkan "PHENTOM VOTES" sepertimana Kerajaan PBS d Sabah dahulunya teraniaya oleh UMNO @ BN.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

Babad Views

Babad Editor

Popular Posts

 
Babad Support Sites : Kadayan Chronicles | Kadayan Chronicle | Babad Kadayan
Copyright © 2013. Babad Kadayan - All Rights Reserved
Template Created by Kadayan Chronicles Published by Babad Kadayan
Proudly powered by Blogger