Home » , , » Dubur Saiful: Dubur Tersohor Malaysia

Dubur Saiful: Dubur Tersohor Malaysia

Written By Unknown on Wednesday 16 February 2011 | 09:02

"Abahh, apa seks oral tu... dia macam oral-B ke"

Hubaya-hubayalah Semua. Saya sekadar hendak mengingatkan terutama jika anda mempunyai anak-anak kecil, sedang meningkat remaja atau yang sedang-sedang remaja.


Selain daripada dubur yang tersohor, Saiful juga mempunyai tanda
hitam di dahi.
~ PahangDaily.blogspot.com

Berita-berita lucah akan kembali terpampang tidak lama lagi.

Beberapa hari lepas doktor yang memberi keterangan dalam perbicaraan liwat Anwar Ibrahim menyatakan bahawa sampel putik kapas diambil dari mulut Saiful kerana dia diminta untuk melakukan seks oral.

"Abahh, apa seks oral tu... dia macam oral-B ke", tiba-tiba anak anda bertanya. Hah, pandai-pandailah anda sebagai bapa menjawab.

Terdahulu sebelum ini, kita dimaklumkan bahawa seluar Saiful semasa diliwat adalah berwarna hitam dan seluar dalamnya pula berwarna kelabu jenama Levi. Bunyinya tidaklah romantik sangat, sepatutnya pakailah yang berwarna pink atau polka-dot.

Mahu tidak mahu, saya setuju sangat dengan kenyataan Rais Yatim bahawa penulis blog perlu beretika dan bertanggungjawab dalam melapor atau memberi komen berhubung perbicaraan kes liwat Saiful.

Setuju Rais, setuju sangat. Cuma janganlah hendak melampiaskan penulis blog sahaja sebagai kambing hitam yang tidak beretika dan bertanggungjawab.

Jangan hipokrit Rais.

Rakyat Malaysia yang waras bukan tidak tahu bahawa yang paling tidak beretika dalam melaporkan perihal dubur Saiful ini sebenarnya tidak lain dan tidak bukan selain daripada akhbar kepunyaan UMNO iaitu Utusan Malaysia. Berikut ini merupakan laporan-laporan yang pernah disiar oleh Utusan Malaysia, para pembaca nilaikanlah sendiri.

Mohd. Saiful Bukhari berasa marah dan takut apabila Datuk Seri Anwar Ibrahim bertanya, "can I fuck you today".

Anwar menjadi marah apabila pelawaannya itu ditolak dan mengarahkan beliau masuk ke bilik tidur utama dan membersihkan diri.

Selepas keluar dari bilik mandi, Anwar sedang memakai tuala putih dan mengarahkan Saiful supaya datang ke arahnya sebelum memeluk bekas pembantu khasnya itu.


Saiful tidak mandi junub selama dua hari kerana 'dalam keadaan darurat' selepas diliwat oleh Anwar.

Selepas diliwat, mangsa akan menjadi tenang (mender punya pendapat daa). Dia kemudian membuat laporan polis kerana kerelaan sendiri. Saiful menggunakan borang standard pemeriksaan bagi mangsa rogol.

Laporan-laporan yang dikeluarkan adakalanya begitu terperinci dan terang benderang tak ubah seperti tulisan novel porno picisan. Di Utusan berita dubur Saiful digarap dengan mantap saban hari seolah-olah mengarang cerita percintaan terlarang demi melonjakkan jualan akhbar. Lebih daripada itu, untuk berkhidmat kepada UMNO demi agenda yang hanya Tuhan dan diri mereka sendiri yang tahu.

Share this article :

2 comments:

  1. ai yo yo... ni kali lah....
    punya famos....

    ReplyDelete
  2. kepala bapak dia orang.....dia ingat orang malaysia dah gila ke...nak percaya semua ni....

    ReplyDelete

Babad Views

Babad Editor

Popular Posts

 
Babad Support Sites : Kadayan Chronicles | Kadayan Chronicle | Babad Kadayan
Copyright © 2013. Babad Kadayan - All Rights Reserved
Template Created by Kadayan Chronicles Published by Babad Kadayan
Proudly powered by Blogger