Home » » Permintaan MUSTAHIL dari Tun M

Permintaan MUSTAHIL dari Tun M

Written By kadayan chronicles on Sunday, 12 October 2008 | 19:19

Written by anak_semenanjung

Hari tue aku dah cakap, aku tak nak kutuk orang setua Tun M. Tapi permintaan (peringatan) Tun kali ini ada masalah beso ler...

Najib perlu pastikan tidak dikelilingi kroni, keluarga - Dr. M

MELBOURNE 12 Okt (utusan) Datuk Seri Najib Tun Razak perlu memastikan dirinya tidak dikelilingi oleh kroni dan anggota keluarga apabila beliau menjadi perdana menteri, kata Tun Dr Mahathir Mohamad di sini hari ini.

Elok gak kat Mesia ni. Bilangan bekas dan bakal PM kita masih boley pakat kira ngan jari tangan.

Start dari Tunku Abdul Rahman, Tun Abdul Razak, Tun Hussein Onn n pastue Tun Mahathir. Kendian (Bakal) Tun Abdullah, dan (mungkin) Najib.

Bayangkan … "Najib perlu pastikan tidak dikelilingi kroni, keluarga". Kira ler kroni dan keluarga tue macam kolesterol. Ada kolesterol baik, ada kolesterol jahat, tak gitu ker?

Oitt, tapi Pak Jib jer ker yang kena pastikan tak dikelilingi oleh kroni dan keluarga? Abih PM-PM yang lepas-lepas tue sumer bebas dari dikelilingi oleh kroni dan keluarga.

Bagi kat Pak Jib dailog dari wayang 3 Abdul ... "Ini TIDAK adil"

Kalu gini aku tpaksa gak tiru bro isham (tukartiub) ler ..... kahkahkah.

Share this article :

0 comments:

Post a Comment

Babad Views

Babad Editor

Popular Posts

 
Babad Support Sites : Kadayan Chronicles | Kadayan Chronicle | Babad Kadayan
Copyright © 2013. Babad Kadayan - All Rights Reserved
Template Created by Kadayan Chronicles Published by Babad Kadayan
Proudly powered by Blogger