Home » » Ramlang lagi jantan dari Sepol

Ramlang lagi jantan dari Sepol

Written By Unknown on Tuesday 26 August 2008 | 10:22

Written by Tipah kelabu asap

Cek nak merapu lagi, pasai Sepol sesumpah, sumpah-sumpah. Adik beradik mentadak la tu. Sapa-sapa yang masih tak percaya dia tu alat politik BN, ni ada dua tiga ketui bagi kat hangpa.

Ramlang, walaupun dia ni pelakon tambahan saja, berani tampil menerangkan hal yang sebenarnya

KUALA LUMPUR, 25 Ogos (Hrkh) - Imam Masjid Wilayah Persekutuan, Ustaz Ramlang Porigi yang hadir dan mengambil 'Sumpah' Saiful Bukhari Azlan pada 15hb. Ogos 2008 menyatakan bahawa beliau telah dia arah bahawa beliau diarahkan oleh pihak atasan untuk berbuat demikian.


Kalau Najib berani ...... saman la

Hingga ke hari ini sudah banyak sumpah yang UMNO dah buat. Dulu .... sumpah Saiful yang kononnya bukan ada unsur politik. Tapi ketika sumpah di angkat, kelihatan kru video yang diupah berlegar di masjid. Tujuannya tak lain, untuk ambil video dan akan diedarkan pada rakyat Permatang pauh.

Sumpah Saiful diatur Pegawai Khas Najib KUALA LUMPUR, 25 Ogos (Hrkh) - Pegawai Khas kepada Timbalan Perdana Menteri, Khairil Anas Yusof didedahkan sebagai individu yang terlibat dalam mengatur sumpah Saiful Bukhari Azlan di Masjid Wilayah Persekutuan pada 15 Ogos lalu.


PERMATANG PAUH, 25 Ogos (Hrkh) - Umno hari ini mula mengedarkan VCD pengakuan liwat Saiful kepada penduduk di sekitar Permatang Pauh dalam setiapkempen mereka.

Apa sub judice, apa menatang tu, semua tu BN tak pakai, kalau kena batang hidung depa semua boleh!

Share this article :

0 comments:

Post a Comment

Babad Views

Babad Editor

Popular Posts

 
Babad Support Sites : Kadayan Chronicles | Kadayan Chronicle | Babad Kadayan
Copyright © 2013. Babad Kadayan - All Rights Reserved
Template Created by Kadayan Chronicles Published by Babad Kadayan
Proudly powered by Blogger