Home » » Siapa Maharajablogger? Pergh, indah kabar dari rupa

Siapa Maharajablogger? Pergh, indah kabar dari rupa

Written By kadayan chronicles on Tuesday, 12 August 2008 | 12:32

Written by anak_semenanjung

Kalau stakat mengutuk boleh jadi raja blogger, dah lama Pak Chem kilat di kampung aku tu jadi blogger terkenal satu dunia.

Berita yang masuk ke dalam Feed aggregator aku smalam, mencanangkan tentang blogger terbaru yang kononnya panas berapi.



Melihat cara tulisannya dan kita yakin Maharajablogger akan muncul sebagai salah satu laman blog yang popular dan panas. Kata si Maharajablogger dia bukan malu, bukan segan, bukan takut…adakalanya seronok teropong dan tembak dari belakang tabir saja.

Mungkin si Maharajablogger nampak asyik belasah pembangkang saja akhir-akhir ini. Katanya ikut isulah. Semua bakal diteropongnya tak kira pembangkang, UMNO, parti-parti lain, pegawai kerajaan atau siapa saja yang dia rasa tak betul … semua akan dibelasah dan ditegur AgendaDaily.Com

Ini salah satu komen MaharajaBlogger

Kita percaya Rocky akan dipanggil polis, disiasat tetapi lepas itu dia dibebaskan. Kemudian kita akan melihat tindakan polis macam kura kura berjalan. Orang ramai bandingkan dengan ketegasan Singapura dalam soal seperti ini dan ketawa sendirian. Orang hilang kepercayaan kepada polis dan kerajaan kerana telah berkali kali melihat sandiwara seperti ini.

Promote, promote, promote ... dan yang paling senang nak dipromote adalah terdiri daripada suku sakat kita sendiri, betul tak?

Setakat komen-komen gini nak jadi maharaja, blah ler.

Kalau setakat mengutuk boleh jadi Maharaja, dah lama Pak Chem kilat di kampung aku tu jadi Maharaja seantero dunia. Nantilah aku pi pujuk dia jadi blogger plak.

Comments

Sengih wak sengih - Tengok pun tau saper punya |2008-08-12 15:26:35
Nada pun sama ngan agendadaily, gaya kutukan pun sama ...

macam gaharu cendana pula

orang depa punya le tuh
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

Babad Views

Babad Editor

Popular Posts

 
Babad Support Sites : Kadayan Chronicles | Kadayan Chronicle | Babad Kadayan
Copyright © 2013. Babad Kadayan - All Rights Reserved
Template Created by Kadayan Chronicles Published by Babad Kadayan
Proudly powered by Blogger