Home » » Simpati untuk Bakaq a.k.a ~Penarik Beca

Simpati untuk Bakaq a.k.a ~Penarik Beca

Written By Unknown on Thursday 14 August 2008 | 13:01

Written by giin buagas
Thursday, 14 August 2008

Kami di Kadayan Universe juga tumpang simpati, hanya itu yang terdaya diucapkan. Syukurlah anda telah kembali ke pangkuan keluarga anda.



Saya dianggap menghina pasukan polis kerana copy and paste crest puaka itu. Sama ada memang benar saya berniat demikian atau tidak, itu tidak penting. Seingat saya, saya tak pernah sakit hati kepada polis baik. Saya hanya marah sangat kepada polis jahat. Kalau saya berkelahi dengan polis baik, bukan sahaja polis baik marah kepada saya, Allah dan Rasul-Nya (sallaLlahu 'alaihi wa alihi wa sallam) pun kemungkinan besar murka teramat murka kepada saya.

Video Berita penangkapan beliau di dalam (Added 15 Aug 2008)



Nasib saya malang. Polis baik yang lebih merasa terhina. Polis baik yang sakan sangat angin satu badan dengan saya. Malah bakaq a.k.a. ~penarik beca dikatakan "has incurred the wrath of the entire police force". Malang sungguh nasib saya.

Saya kesal dan sekali lagi memohon maaf. Saya memohon maaf bukan kerana takut ditangkap lagi. Saya memohon maaf bukan kerana mengharapkan undang-undang akan menghulurkan kemaafan kepada saya. Saya memohon maaf kerana saya tak larat nak berhadapan di Padang Mahsyar nanti dengan entah berapa juta polis Malaysia sejak dari mula ditubuhkan sehingga entah bila. Cerita penuh
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

Babad Views

Babad Editor

Popular Posts

 
Babad Support Sites : Kadayan Chronicles | Kadayan Chronicle | Babad Kadayan
Copyright © 2013. Babad Kadayan - All Rights Reserved
Template Created by Kadayan Chronicles Published by Babad Kadayan
Proudly powered by Blogger