Home » » (Anwar) Part II - Mari kita tengok siapa yang kena ....

(Anwar) Part II - Mari kita tengok siapa yang kena ....

Written By kadayan chronicles on Friday, 5 September 2008 | 07:35

Written by anak_semenanjung

Ini sambungan yang saya ciplak sendiri dari part I kepunyaan orang lain. Ala bagi muka jer ler kat saya, saya kan penulis amatur ...

Isk isk isk, kader-kader Mao ni kemain lagi sekarang yek.

Terus teringaaat I ngan kes Permatang Pauh pada suatu zaman dahulu di negeri antah berantah. Bila Amno yang hidung tinggi tu kena debik sekali dengan kelebihan 15,671 mata lebih kurang, dengan biji-biji depa sekali masuk dalam. Tak lama kendian terus tekencit-kencit mintak maaf.


Lawak Sepanjang Zaman: ANWAR ... WHY SO STUPID?

Jika 43 ahli Parliemen BN sudah bersetuju melompat parti untuk menyertai PKR , kenapa tunggu , nanti mereka berubah fikiran., dengan jumlah 43 ahli parlimen , Anwar sudah layak menjadi Perdana Menteri . Malahan jika ini berita benar ,ketika beliau memperolih 30 ahli parlimen , Anwar sudah pun mengumumkan nya dan siding akhbar telah di panggil , Penyokong PR telah penuh sesak dijalan raya. Mengapa sesabar ini mereka kali ini. (tengah tahan perut nak ketawa)

.Ini bukan perkara yang mudah yang boleh berlaku. Berita besar untuk politik Anwar, 10 tahun Anwar menunggu untuk menjadi Perdana Menteri kenapa bila sudah cukup 43 Ahli Parlimen beliau masih mahu menunggu 16 Sept, Bukankah ini sesuatu yang aneh dan seolah-olah sesuatu yang tidak kena.

(tak tahan juga nak ketwa) ha ha ha ha ha ha ha , kejap nak guling-guling atas lantai)

½ jam kemudian , nak sambung lagi.

Share this article :

0 comments:

Post a Comment

Babad Views

Babad Editor

Popular Posts

 
Babad Support Sites : Kadayan Chronicles | Kadayan Chronicle | Babad Kadayan
Copyright © 2013. Babad Kadayan - All Rights Reserved
Template Created by Kadayan Chronicles Published by Babad Kadayan
Proudly powered by Blogger