Home » » Blogger bodoh dari kpmu.net

Blogger bodoh dari kpmu.net

Written By kadayan chronicles on Tuesday, 16 September 2008 | 08:49

Written by Dusun-Non-Grata

Sia sudahlah sakit jiwa kana tambirang si Anwar. Balik-balik canang 16 Sept tapi abuk pun tarak sampai sikarang.

Kemudian ada lagi satu blogger bodoh timbul dalam dunia. Samua; dari tajuk tulisan dia sampai ka isi-isi bikin sanak parut sia baca seja.



Bodoh, bodoh, bodoh. Sama bodoh dengan hujah menteri Amno, sama bodoh dengan lawatan YB Be'eN.

Bagus kamurang belajar pengucapan awam, bagus kamurang belajar ilmu komunikasi, bagus kamu belajar ilmu reasoning, ilmu logik. Yang paling penting bagus kamurang tingkatkan ilmu pengetahuan am supaya tidak jadi kinzhir di belakang hari.

Revised text version, 16 Sept 2008.

Rakyat Sabah Sarawak jangan tertipu- himpunan merdeka

Adeh-adeh .... orang Sabah sekarang sudah 3 juta labih jiwa bah boss. Tia paranah datang sini negeri kamikah. Jangankan tambirang si Anwar, kalau kami kantut serentak bersama-sama dari sini KK, itu kantut punya echo Twin Tower sana KL pun bole gagar. Bulum lagi masuk bau dia, langau paling hebat di KL pun boleh mati.

Kami pun bukan talampau bodoh. Pandai bah suda kami ni juga maw tingok orang panipu ka tidak. Tia payah susah-susah kasi ingat. Sindri juga maw ingat. Orang Amno mau tinguk kambing mengawan pun susah-susah pigi Taiwan.

10,000 penyokong PR ditipu oleh Anwar Ibrahim dan adalah lebih baik mereka berjemaah di surau-surau.

10,000? Fail matematiklah ini blogger. Tapi ini sia tia baraapa heran pasal mimang orang bumiputera lamah matematik. Apa macam maw pandai, sikijap kana ajar pakai basa Melayu, sikijap basa Inglis, lapas itu maw pakai basa melayu balik. Bodoh punya kementerian pendidikan!

Berjemaah di surau? Yang datang tu perhimpunan bukan samua muslim kalu maw tau. Orang non-muslim teda yang mau berjamaah di surau-surau.

Pemimpin PAS Nik Aziz dan Hj Hadi tidak hadir pada perhimpunan malam tadi.

Itu perhimpunan wajib meh.... Itukan angkat hati diorang saja maw datang ka tidak, apa yang sibuk?

Perhimpunan ini telah bertukar menjadi ceramah politik biasa di mana Anwar memberi ucapan ritorik beliau dan mengambil kesempatan untuk menipu rakyat kerana gagal menubuhkan kerajaan.

Memang Anwar tambirang saja, baru kamurang taw kah? Dia mimang tambirang saja nda payah cakap pun memang tau dia raja tambirang.

TAPI kamurang mau taw kah apa yang TIDAK tambirang; yang butul2 terjadi sekarang ini?

1. Orang BN paling raja tambirang, suka cakap serkap jarang.

2. UMNO paling bermasalah sekarang, paling teruk sejak sejak MERDEKA.

3. BN paling bermasalah sekarang, sejak dari kerajaan Perikatan ditubuhkan dulu.

4. Kerajaan BN suda maw runtuh. Misalan macam orang mau birak, itu taik belum lagi kaluar, tapi teda lagi maw masuk balik (Shit! - balajar dari Shahnon Ahmad)

5. Oleh kerana BN memang suda maw runtuh, Anwar suda cucuk lagi banyak jarum.

Anwar cuma perlu kasi tambah bumbu-bumbu yang ngam-ngam dengan segala kari belacan supaya BN lagi cepat tumbang. Taw? Tida lama lagi bila sumua suda ba tabur sana sini, sanang dia pigi kutip.

Keadaan ini samalah bila pokok mangga sudah masak, tinggal datang satu orang tulung gagar itu pokok, buah mangga balumba-lumba gugur.

Perhimpunan menyambut kemerdekaan Malaysia di stadium MPPJ malam tadi tidak mempunyai sebarang pengisian langsung melainkan pengedaran bendera. Malaysia dan juga gelang Malaysia tanah airku.

Apa yang sia taw, tiap kali sambutan kemerdekaan di Malaysia ini teda lain dari bendera. Semuanya pasal bendera. Ogos tiap tahun kita kana suruh pasang bendera; siap kana sponsor, kana kasi free dan ada juga yang kana paksa beli.

Ada lagi nyanyian nyanyi jalur gemilang. Kickdefella pun kasi terbalik bendera. Sekarang bloger dari kpmu.net cakap tiada pengisian, hanya bagi-bagi bandera.

Maksud kalu setakat bagi-bagi bendera kurang berisilah itu majlis? Ini sudah merendah-rendahkan bendera malaysia.

Amit Alba, pigi tangkap ini blogger bodoh!

Sia ada sumber-sumber yang boleh dipercayai bahawa kebodohan telah menyebabkan keselamatan penulis bodoh ini terancam. kpmu.net


Comments

mat layu - jangan ambik kisah dengan kpmu.net! |2008-09-17 09:36:21
buang karan jer korang kutuk web kpmu.net.

Web tu tak penah jadi web yang credible pun.

Website Orang lain mengutuk; dia pun kutuk sama.

Tapi masalahnya dia bawak nama amno secara official, tu yang beza betui tak?

"Kelab penyokong maya UMNO"

Bukan sepatutnya "Kelab Maya Penyokong UMNO"?

parkthe - mengkebang.pas.org.my |2008-11-11 15:46:58
LAMAN WEB MILIK PEMBANKANG!!!
KALO ANDA SUKA MASUK SINI!
ADA BERANI KA
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

Babad Views

Babad Editor

Popular Posts

 
Babad Support Sites : Kadayan Chronicles | Kadayan Chronicle | Babad Kadayan
Copyright © 2013. Babad Kadayan - All Rights Reserved
Template Created by Kadayan Chronicles Published by Babad Kadayan
Proudly powered by Blogger