Home » » Shafiee Apdal kantoi, wakakaka.....

Shafiee Apdal kantoi, wakakaka.....

Written By Unknown on Monday 8 September 2008 | 15:01

(tukartiub.blogspot.com - Berita hairan) "Saya tak ada agenda politik," ulangi Shafie sebagai menepis tohmahan ia turut menjadi agenda beliau untuk menagih sokongan bagi bertanding jawatan Naib Presiden Umno pada pemilihan parti Disember ini. "Saya lakukannya atas rasa sayang kepada BN."



"Seperti lagu The Beatles, 'Dream'. Jangan dengar sangat Anwar. Tidak semudah itu orang akan terpesona untuk melompat. Ini mesej yang direka Anwar untuk memporak-perandakan keadaan yang ada supaya kelirukan rakyat.

Kah kah kah….. mana punya ngoook ni…. dari karong mana dia keluar…. Beatles lagu DREAM?….. kah kah kah ….. beatles dari ulu yam mana? Tak pernaha dengar pun nama lagu ni…. IMAGINE adalah…. Kah kah kah.

Menteri budaya??? Lagu beatles? – dream? - biar betul…. apa punya budaya monyet ni…. bukan saja ngok tetapi bodoh pulak.. bukan saja bodoh, bangang pulak bukan saja bangang… biol pulak… bukan saja biol… tres imbiciles… le grand fou… beatles ada lagu dream ??? kah kah kah.

Tolong jangan hina beatles….. kamu yang bodoh jangan jadikan rakyat malaysia bodoh… simpanlaaa bodoh kamu untuk kamu dan keluarga kamu…. Bodohlaaa kamu sebodoh-bodohnya dan terus bodoh laaaa kamu. Jangan lah kamu bawa dan kembangkan budaya bodoh kamu itu….. kah kah kah.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

Babad Views

Babad Editor

Popular Posts

 
Babad Support Sites : Kadayan Chronicles | Kadayan Chronicle | Babad Kadayan
Copyright © 2013. Babad Kadayan - All Rights Reserved
Template Created by Kadayan Chronicles Published by Babad Kadayan
Proudly powered by Blogger